Sposoby na zapobieganie żylakom

Zarówno mężczyźni jak i kobiety są narażone na żylaki, więc to nie warto podjąć pewne środki ostrożności, aby zapobiec tym zmianom w żyłach, mimo, że jest to uleczalne, może przynieść bolesne konsekwencje. Ten przykry sztuczność jest poszerzenie żył spowodowane przez słaby przepływ krwi. Może pojawić się gdziekolwiek na ciele, jest jednak bardziej zwykle występuje w nogach. Gdy rozszerzenie naczyń znika, żyły powraca do jego naturalnego kształtu – Jeśli nie – może być przyczyną obrzęków i żylaków owrzodzenia. Oprócz produkcji inne objawy, takie jak zmęczenie, uczucie ciężkości w nogach i nocne skurcze.

Zarówno mężczyźni jak i kobiety są narażone na żylaki, więc to nie warto podjąć pewne środki ostrożności, aby zapobiec tym zmianom w żyłach, mimo, że jest to uleczalne, może przynieść bolesne konsekwencje. Z tego powodu ten artykuł daje kilka bardzo prostych wskazówek, aby zapobiec ich.

sposoby na żylaki

Postaw na zrównoważoną dietę

Utrzymanie zrównoważonej diety jest ważne, aby zachować w stanie nienaruszonym i promowania prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Teraz będziemy rozmawiać o szczególnie tych pokarmów, które są korzystne dla układu sercowo-naczyniowego. Jest to niezbędne, aby pomóc obniżyć wysoki poziom cholesterolu i wysoki poziom triglicerydów.

W związku z tym zaleca się spożycie tych produktów:

  • Awokado – obniża poziom złego cholesterolu, obniża poziom trójglicerydów i jest doskonałym antyoksydantem.
  • Oliwa z oliwek – idealny, aby obniżyć zły cholesterol i podnieść dobry, jest bogaty w witaminę E, który sprawia, że jest on silnym antyoksydantem. Zmniejsza ryzyko zakrzepicy, zapobiega krzepnięciu krwi spowalnia proces starzenia się i zwalczać pojawienie się i rozwój komórek nowotworowych.
  • Brązowy ryż – ze względu na wysoką zawartość błonnika brązowy ryż pomaga zapobiec zablokowania tętnic. Zapewniając selen pomaga zmniejszyć ryzyko chorób serca, takich jak nadciśnienie tętnicze i choroby naczyń.
  • Ziarna – koraliki, jak: fasola, ciecierzyca i soczewica są dobre dla serca ponieważ dostarczają składników odżywczych takich jak kwas foliowy, magnez, B kompleks i włókna, ważne, aby regulować poziom cholesterolu i glukozy we krwi.
  • Łosoś – poprzez dostarczanie kwasów tłuszczowych omega-3 oraz minerałów takich jak cynk, magnezu i jodu, łososia zapobiega tworzeniu się skrzepów krwi i poprawić wartości dobrego cholesterolu.

Nie zapomnij o aktywności fizycznej

Często praktykują niektóre fizyczne aktywności jest jednym z najbardziej użytecznych zaleceń zapobiec pogarszaniu się naszego ciała. Ponadto aby poprawić krążenie, ton naczyń krwionośnych i uniknąć skrzepy i formacje żylaki. Jeśli Twój czas jest ograniczony, co najmniej 30 minut, dedykowane do działania, takie jak spacery, jogging, pływanie, jazda na rowerze lub taniec.

Nie nadużywaj chodzenia w obcasach

Mimo, że marka szpilki kobiety bardziej stylowy wygląd i może być doskonałym sposobem ukończenia kostium, jego częste stosowanie przynosi wady dla zdrowia. Wśród tych niedogodności mamy zaangażowanie żył, od kiedy zmienia się naturalną pozycję stopy, występują zaburzenia krążenia. Zwiększyć ciśnienie żylne i powoduje pojawienie się żylaków i obrzęk.

Utrzymanie stałej, idealnej masy ciała

Nadwaga może mieć wpływ na krążenie krwi, w związku z tym, konieczne jest że jeśli te unikając żylaki żył można utrzymać idealną wagę. Co więcej ludzie, którzy mają nadwagę, są bardziej narażone na cierpieć skrzepów we krwi, ponieważ nadmiar wagi naciskając na żyły i zawory. Podobnie obrzęk i inne ewidencje żylaków, gdy istnieje sporo tkanki tłuszczowej, są nie tak łatwo. Przyczyną nie jest w pełnym wymiarze godzin i który, za zabieg, jest trudniejsze do nich dotrzeć.

Odpoczynek dla nóg

Niezależnie od tego, czy pobyt stały lub nie w ciągu dnia to ważne, że reszta ich nie przepracowaniem je. Tak szybko, jak masz możliwość podnosi nogi i wykonują ruchy, jakby były jazdy na rowerze. Jeśli to możliwe, umieścić poduszkę na kolanach przed snem, pomoże to również krążenie lepiej płynąć. Jeśli spędzasz dużo czasu na siedzeniu lub w tej samej pozycji, staraj się zginać i rozprostować nogi na kilka minut, aby pobudzić odpowiednie krążenie.

Uwaga na zaparcia

Jest to niezbędne do utrzymania diety bogate w włókna, ziarna, warzywa zachęcające odpowiedniego wypróżnienia. Pojawienie się żylaków mogą być związane z złego funkcjonowania jelit, zwłaszcza w fazie ciąży. Należy zapobiegać zaparciom, ponieważ jest możliwe, że powoduje to wzrost ciśnienia z żył w odbytnicy, uzyskanie zasięgu żyłach kończyn dolnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *