Jakich tłuszczy unikać, aby mieć piękną figurę?

Musimy unikać tłuszczów są tłuszcze trans, jak również tłuszcze nasycone. Tłuszcze te znajdują się zwykle w pakowanej żywności, takich jak francuski frytki, margaryna, ciasto miesza a także makaron. Tłuszcze te zwiększenia LDL (cholesterol biednych) jak również zmniejsza HDL (wielki poziom cholesterolu). Powodem, dla którego te tłuszcze są tak niezdrowe jest ze względu na fakt, że większość z nich były poddawane uwodornienia. Uwodornienia jest to proces chemiczny wykorzystywany przez dostawców żywności, aby zachować tłuszczu w pakowanej żywności. Te tłuszcze trans są trudne do zlokalizowania na etykietach żywności, wynika z faktu, że istnieje prawo, które pozwala producentom żywności do kategoryzowania ich jako „0 g tłuszcze trans”, pod warunkiem, że element zawiera mniej niż 5 g.

Tłuszcze trans – tego unikaj

Nienasycone kwasy tłuszczowe jak Omega-3, Omega-6, oleinowy kwas, a także kwas linolowy są doskonałe tłuszczów. Witaminy A, D, E, a także K potrzebują tłuszczu rozpuszczalne tak, aby mógł zostać wchłonięty przez organizm. Schematów obniżonej zawartości tłuszczu diety może być bardzo zwodnicze, ponieważ jest wysyłasz osób niepoprawny komunikat. To niskotłuszczowy radzi ludziom, aby cały tłuszcz całkowicie, tym wielkim tłuszcze, które są wymagane do zapobiegania chorobom, takich jak choroby serca. Ponadto producenci żywności wziąć tłuszczu żywności, które mają zastąpić czymś innym, co jest ogólnie rafinowanych węglowodanów od cukru. No dobra, ale tak naprawdę ile kalorii spala spacer?

  • Użycie płynnych roslinnymi do przygotowywania żywności i gotowania jak oliwa z oliwek lub olej rzepakowy
  • Zapobieżenia tłuszcze trans
  • Zmiana do miękkiego masła

Jeść w przynajmniej jednym wielkim źródłem tłuszczów omega-3 każdego dnia, takie jak łosoś, tuńczyk lub orzechy. Czerwone mięso, mleko, ser i lodu balsam, ponieważ mogą być bogate w tłuszcze nasycone. Zamiast tego wybierz kurczaka, ryby lub suszone owoce.

Które tłuszcze są dobre dla twojej talii?

Gdy uważasz, że do nabycia produktu spożywczego, o niskiej zawartości tłuszczu, pomyśl jeszcze raz. Wybierz tłuszcze nienasycone i trzymać z dala od tłuszczów nasyconych, tłuszczów trans, jak również oleje uwodornione. Należy pamiętać, że tłuszcz nie jest ciągle ujemne. Teraz, że rozumiesz, że rozróżnienie pomiędzy wielką tłuszczu i również negatywne, pokazać swoim znajomym, a także zostawić komentarz poniżej. Wiele osób jeszcze nie rozumie tej informacji. I docenić naszą stronę, aby pozostać na szczycie nadchodzących pomysłów. Żywieniowych tłuszczu ma Niektóre cnoty, gdy chodzi o zdrowie i dobre samopoczucie. Pamiętaj, że potrzebujesz tłuszczu w organizmie, również podczas diety. To jest tylko, kiedy jesz za dużo lub za mało tłuszczu, który zdrowie problem występuje.

Niektóre rodzaje tłuszczu może odeprzeć choroby serca, a także komórki nowotworowe i kilka innych może łagodzić objawy depresji, choroby zapalne przewodu pokarmowego, a także reumatoidalnego zapalenia stawów. Nie ma wątpliwości, w ten sposób zużywa zbyt dużo tłuszczu można spakować na funty. Kalorii z tłuszczu, niektóre szybkie, jak również oferuje podwójne kalorii niż białka i węglowodanów.

Jak różnego rodzaju tłuszcze wpływają na sylwetkę?

Niemniej jednak wymagają tłuszczu w reżim dieta, ze względu na fakt, że tłuszczu daje istotne źródło zasilania dla codziennej aktywności. Połowa jego codzienne wymagania dotyczące jest dostarczana przez zapisane tłuszczu, działań, takich jak spacery lub wspinania się klatki schodowe. Ryzyko jest, gdy jesz zbyt dużo tłuszczu, komórki tłuszczowe mogą zwiększyć rozmiar, wynika z faktu, że nam możliwość przechowywania jest nieograniczony. Tkanki tłuszczowej dodatkowo serwuje dodatkową kluczową funkcją. Zabezpiecza on jego znaczne narządów, pracuje jako warstwę izolacyjną. Nie wymagają, aby zapisać nadmiar tłuszczu, ponieważ to z pewnością zwiększy niebezpieczeństwo choroby serca, Cukrzyca, a także niektórych rodzajów komórek rakowych.

Konieczny jest również żywieniowych tłuszczu ze względu na fakt, że stanowi on korpus z rozpuszczalne w tłuszczach witaminy A, K, d oraz e, które są niezbędne składniki odżywcze dla organizmu. Podjąć w tłuszczu w posiłków jest tylko oznacza, że można uzyskać zarówno kluczowe tłuszcze, które pomagają stworzyć błon komórkowych, immunologicznego funkcja, a także wizji, bez których nie będzie w stanie utrzymać zdrowotność. Tłuszcze są niezwykle ważne dla ogólnego zdrowia i wyglądu naszego ciała. Jeśli interesują Cię wpisy o podobnej tematyce to zachęcamy do częstego odwiedzania naszego bloga.Musimy pozostać jasne tłuszczów są tłuszcze nasycone i tłuszczów trans. Te tłuszcze trans są trudne do zlokalizowania na etykietach żywności, wynika z faktu, że ma przepisów, który umożliwia producentom żywności sklasyfikować je jako „0 g tłuszcze trans” dostarczone, że element składa się z mniej w porównaniu do 5 g.

Tłuszcze należy jeść!

Nienasycone kwasy tłuszczowe jak Omega-3, Omega-6, oleinowy kwas, a także kwas linolowy są dobre tłuszcze. Tag, „niskotłuszczowy” doradza osobom wyskoczyć cały tłuszcz całkowicie, w tym fantastyczny tłuszcze, które są wymagane do zapobiegania chorobom, takich jak choroby serca. Wybierz nienasyconych tłuszczów, a także pozostać z dala od tłuszcze nasycone, tłuszcze trans i uwodornione oleje.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *