Jakich tłuszczy unikać, aby mieć piękną figurę?

Musimy unikać tłuszczów są tłuszcze trans, jak również tłuszcze nasycone. Tłuszcze te znajdują się zwykle w pakowanej żywności, takich jak francuski frytki, margaryna, ciasto miesza a także makaron. Tłuszcze te zwiększenia LDL (cholesterol biednych) jak również zmniejsza HDL (wielki poziom cholesterolu). Powodem, dla którego te tłuszcze są tak niezdrowe jest ze względu na fakt, że większość z nich były poddawane uwodornienia. Uwodornienia jest to proces chemiczny wykorzystywany przez dostawców żywności, aby zachować tłuszczu w pakowanej żywności. Te tłuszcze trans są trudne do zlokalizowania na etykietach żywności, wynika z faktu, że istnieje prawo, które pozwala producentom żywności do kategoryzowania ich jako „0 g tłuszcze trans”, pod warunkiem, że element zawiera mniej niż 5 g.

Tłuszcze trans – tego unikaj

Nienasycone kwasy tłuszczowe jak Omega-3, Omega-6, oleinowy kwas, a także kwas linolowy są doskonałe tłuszczów. Witaminy A, D, E, a także K potrzebują tłuszczu rozpuszczalne tak, aby mógł zostać wchłonięty przez organizm. Schematów obniżonej zawartości tłuszczu diety może być bardzo zwodnicze, ponieważ jest wysyłasz osób niepoprawny komunikat. To niskotłuszczowy radzi ludziom, aby cały tłuszcz całkowicie, tym wielkim tłuszcze, które są wymagane do zapobiegania chorobom, takich jak choroby serca. Ponadto producenci żywności wziąć tłuszczu żywności, które mają zastąpić czymś innym, co jest ogólnie rafinowanych węglowodanów od cukru. No dobra, ale tak naprawdę ile kalorii spala spacer?

  • Użycie płynnych roslinnymi do przygotowywania żywności i gotowania jak oliwa z oliwek lub olej rzepakowy
  • Zapobieżenia tłuszcze trans
  • Zmiana do miękkiego masła

Jeść w przynajmniej jednym wielkim źródłem tłuszczów omega-3 każdego dnia, takie jak łosoś, tuńczyk lub orzechy. Czerwone mięso, mleko, ser i lodu balsam, ponieważ mogą być bogate w tłuszcze nasycone. Zamiast tego wybierz kurczaka, ryby lub suszone owoce.

Które tłuszcze są dobre dla twojej talii?

Gdy uważasz, że do nabycia produktu spożywczego, o niskiej zawartości tłuszczu, pomyśl jeszcze raz. Wybierz tłuszcze nienasycone i trzymać z dala od tłuszczów nasyconych, tłuszczów trans, jak również oleje uwodornione. Należy pamiętać, że tłuszcz nie jest ciągle ujemne. Teraz, że rozumiesz, że rozróżnienie pomiędzy wielką tłuszczu i również negatywne, pokazać swoim znajomym, a także zostawić komentarz poniżej. Wiele osób jeszcze nie rozumie tej informacji. I docenić naszą stronę, aby pozostać na szczycie nadchodzących pomysłów. Żywieniowych tłuszczu ma Niektóre cnoty, gdy chodzi o zdrowie i dobre samopoczucie. Pamiętaj, że potrzebujesz tłuszczu w organizmie, również podczas diety. To jest tylko, kiedy jesz za dużo lub za mało tłuszczu, który zdrowie problem występuje.

Niektóre rodzaje tłuszczu może odeprzeć choroby serca, a także komórki nowotworowe i kilka innych może łagodzić objawy depresji, choroby zapalne przewodu pokarmowego, a także reumatoidalnego zapalenia stawów. Nie ma wątpliwości, w ten sposób zużywa zbyt dużo tłuszczu można spakować na funty. Kalorii z tłuszczu, niektóre szybkie, jak również oferuje podwójne kalorii niż białka i węglowodanów.

Jak różnego rodzaju tłuszcze wpływają na sylwetkę?

Niemniej jednak wymagają tłuszczu w reżim dieta, ze względu na fakt, że tłuszczu daje istotne źródło zasilania dla codziennej aktywności. Połowa jego codzienne wymagania dotyczące jest dostarczana przez zapisane tłuszczu, działań, takich jak spacery lub wspinania się klatki schodowe. Ryzyko jest, gdy jesz zbyt dużo tłuszczu, komórki tłuszczowe mogą zwiększyć rozmiar, wynika z faktu, że nam możliwość przechowywania jest nieograniczony. Tkanki tłuszczowej dodatkowo serwuje dodatkową kluczową funkcją. Zabezpiecza on jego znaczne narządów, pracuje jako warstwę izolacyjną. Nie wymagają, aby zapisać nadmiar tłuszczu, ponieważ to z pewnością zwiększy niebezpieczeństwo choroby serca, Cukrzyca, a także niektórych rodzajów komórek rakowych.

Konieczny jest również żywieniowych tłuszczu ze względu na fakt, że stanowi on korpus z rozpuszczalne w tłuszczach witaminy A, K, d oraz e, które są niezbędne składniki odżywcze dla organizmu. Podjąć w tłuszczu w posiłków jest tylko oznacza, że można uzyskać zarówno kluczowe tłuszcze, które pomagają stworzyć błon komórkowych, immunologicznego funkcja, a także wizji, bez których nie będzie w stanie utrzymać zdrowotność. Tłuszcze są niezwykle ważne dla ogólnego zdrowia i wyglądu naszego ciała. Jeśli interesują Cię wpisy o podobnej tematyce to zachęcamy do częstego odwiedzania naszego bloga.Musimy pozostać jasne tłuszczów są tłuszcze nasycone i tłuszczów trans. Te tłuszcze trans są trudne do zlokalizowania na etykietach żywności, wynika z faktu, że ma przepisów, który umożliwia producentom żywności sklasyfikować je jako „0 g tłuszcze trans” dostarczone, że element składa się z mniej w porównaniu do 5 g.

Tłuszcze należy jeść!

Nienasycone kwasy tłuszczowe jak Omega-3, Omega-6, oleinowy kwas, a także kwas linolowy są dobre tłuszcze. Tag, „niskotłuszczowy” doradza osobom wyskoczyć cały tłuszcz całkowicie, w tym fantastyczny tłuszcze, które są wymagane do zapobiegania chorobom, takich jak choroby serca. Wybierz nienasyconych tłuszczów, a także pozostać z dala od tłuszcze nasycone, tłuszcze trans i uwodornione oleje.

 

Cynamon – nie tylko do ciast, ale i przede wszystkim na trawienie

Jeśli rozmawiasz z cynamonem jego nazwa taksonomiczna, smak jest bardzo pierwszy termin, który przychodzi do głowy. Niemniej jednak to fantastyczne przyprawy, niesamowite i również bardzo świetny zapach jak również, ale ciepły, przyjemny smak i urzekające, kompletne podobnie kilka zalet regenerujący. Wykorzystywane przez niezliczone lata w leków i typowych chińskich leków, cynamon jest znany jego liczne cechy, które najlepiej rozpoznawany jest jego właściwości antyoksydacyjne mieszkalnych i komercyjnych. Dodatkowo jest ona użytkowana do jego zasług afrodyzjak, przeciwwirusowe, przeciwbakteryjne, a także jej zdolność do ograniczenia zaburzenia trawienia i ustabilizować poziom cholesterolu we krwi.

Pochodzenie oraz historia cynamonu

Ponadto Indian, a także chiński wykonane korzystanie z powszechnie na zimę, takie jak przeziębienia, grypa, ból gardła, zapalenie ucha, choroby układu oddechowego, a także inne choroby. Nie należy lekceważyć jego stosowanie w kuchni wszystkich. Z ponad 250 odmian cynamonu dwa z nich są często wykorzystywane w tu i teraz czas, cynamon Cejlonu, a także Chiny cynamonu. Potrzebujemy różnica między tymi 2 zakresy: realne cynamon, rodem z Sri Lanki, który jest również znany jako cynamon Cejlonu lub cynamon, która pochodzi z Chin.

Różnicowanie tych dwóch klasyfikacji, ponieważ pierwszy jest prawdziwe błogosławieństwo dla zdrowia, 2., mogą tworzyć szkodliwe wyniki. Ten stan zdarzenia wynika z faktu, że cynamon zawiera 63 razy bardziej kumaryny, potencjalnie niebezpieczne dla wątroby, że prawda cynamonu. Cynamon ma dotyczyć będę z pewnością, cynamon. Uprawiane na całym świecie, mogą znajdować się w dużych ilościach w Seszele, Indie, Madagaskar, Brazylia i na Karaibach. Cynamon jest w rzeczywistości kora, drzewa klasy w gospodarstwie domowym. Jak 20 m wysokości, które nie utrzymania poziomu temperatury poniżej 15° rozprzestrzenia, szczególnie w lasach tropikalnych i subtropikalnych.

Podczas żniwa oddziały 6 lub 7 lat z pewnością zostaną usunięte i również wewnętrzna kora, który tworzą cynamon z pewnością będzie całkowicie suchy. Uznajemy, szybko z jego podłużne opadłych liści z trzema żebrami, małych kwiatów rurkowych, w kątach opadłych liści i zielony mięsiste jagody, które zmieniają kolor na fioletowy raz osiągnął dojrzałość. Cynamon jest wśród najstarszych przypraw na świecie. 5000 lat wcześniej, Indian, a także chiński wykorzystywane je już jak smak, ale dodatkowo w leczeniu wielu chorób.

Wpływ cynamonu na szczupłą sylwetkę

Egipcjanie za ich używane z mirry, aloes, jak również inne materiały do balsamowania pozostaje, jeszcze również Dokonywanie niektórych olejków eterycznych, zużywanej do chwili obecnej, w kuchni, ale również w licznych terapii, w sektorze farmaceutycznym i w branży kosmetycznej. Zdobyć tutaj, w Europie na początku XVII wieku, pasja na ten smak ma rosnąć ze względu na bardzo przydatne korzyści, które ona wniesiona i pozostaje doprowadzenie do centrum odnowy biologicznej i zdrowie swoich klientów. Jako składnik warzywa bogate w przeciwutleniacze, cynamon koncentruje się duże ilości, jak również (o 65 AS także 70%), dwóch silnych przeciwutleniaczy i przeciwzapalne. To kora ma również garbniki, wielki zadaje magnez, błonnik, skrobi i również żelazo.

Stosowane w Państwie, sproszkowane lub w formie ważną ropę naftową, Kora Cejlon i często liści, są ładowane z kilku obiektów. Działanie przeciwzapalne, a także antyoksydacyjne, cynamonu działa w celu ograniczenia rozwoju bezpłatne rodników, oba źródła choroby. To Kora jest również silnym środkiem dezynfekującym porównaniu wielu wirusów. To również ma właściwości przeciwskurczowe, stymulujące, przeciwgrzybiczne, przeciwbakteryjne, jak również ściągające mieszkalnych i komercyjnych. Cynamon staje się częścią najbardziej skuteczne aspekty bogate w przeciwutleniacze, co sprawia, że szczególnie fascynujące dla komórek nowotworowych, jak również zapobiegania guza. Jest to również cenne, wzmacniają układ odpornościowy, zmniejszenie przedwczesne starzenie się komórek, a także do zabezpieczania skóry.

Pozostałe zalety cynamonu

Wielkie dzięki obecności, a także, cynamon chroni komórki w organizmie kontra oddział bezpłatne rodników. Po badaniu przeciwutleniacz zdolność cynamon jest znacznie bardziej wiarygodne, gdy poddawane jest ciepło. W badaniach wykazano, że bezpiecznego stężenia lipidów we krwi i leukocytów przed oksydacyjnym lękiem.

Cynamon do rozstrzygnięcia, że będę szkolenia, cynamon. Cynamon jest w rzeczywistości kora, drzewa kurs w domu. Wielkie dzięki obecności, a także, cynamon chroni komórki ciała w porównaniu do szkodliwych skutków całkowicie wolne rodniki. Po badaniu przeciwutleniacz zdolność cynamon jest wyjątkowo niezawodne jeżeli poddawane jest ciepła. W badaniach wykazano, że bezpiecznego stężenia lipidów we krwi, a także białych krwinek przed oksydacyjnym lękiem.